SOLD OUT

JOZEF KLEIN

Chief Executive Officer – ASSECO CENTRAL EUROPE


Jozef Klein absolvoval Matematicko-fyzikálnu fakultu UK v Bratislave, odbor teoretická kybernetika a matematická informatika. Pre spoločnosť Asseco CE pracuje od roku 1996, od roku 2002 je predsedom predstavenstva Asseco Central Europe na Slovensku, od decembra 2009 aj predsedom predstavenstva Asseco Central Europe v ČR. V obidvoch spoločnostiach zároveň vykonáva funkciu CEO.

Jozef Klein pôsobí tiež ako predseda dozornej rady v spoločnostiach Asseco Solutions (SK), Asseco Solutions (CZ), Asseco Solutions AG (DE), DanubePay (SK), eDocu (SK), GlobeNet (HU), Statlogics (HU), Asseco Hungary (HU), InterWay (SK) a exe (SK). Od októbra 2009 zastáva aj významnú funkciu CEO na celoeurópskej skupinovej úrovni Asseco Group. Softvérový dom priviedol za pätnásť rokov do nadnárodnej skupiny, ktorá patrí medzi najväčších hráčov v európskom IT biznise, za čo získal ocenenie IT Osobnosť roka 2010 udeľované neformálnym združením v rámci ICT komunity a tiež titul EY Podnikateľ roka 2016 Slovenskej republiky.

MARIANTHI PSAHA

Country President & CPO Head – NOVARTIS SLOVAKIA


Marianthi Psaha pôsobí ako Country President & CPO Head Novartis na Slovensku od mája 2015. Pre spoločnosť Novartis pracuje už od roku 2007, začínala v gréckej pobočke. Počas svojho pôsobenia v Novartise pracovala na viacerých strategických pozíciách na oddelení kardiovaskulárnych či respiračných chorôb, oftalmológie a zriedkavých ochorení, a to naprieč viacerými európskymi krajinami. Je absolventkou štúdia ekonómie na McGill University v Kanade, manažmentu z Glasgow Caledonian University a v súčasnosti si dokončuje doktorandské štúdium na britskej University of Warwick.

BRANISLAV HOŠEK

HR Executive Manager – DEUTSCHE TELEKOM AG


Do oblasti HR sa dostal tak povediac náhodou, keď ho do „skutočného“ sveta HR (BP) vtiahli Silvia Jeleníková a Anka Hudáková pre Slovak Telekom.

Jeho kariéra bola z veľkej časti spojená so zahraničím. Počas a po skončení štúdia pracoval v USA a Škótsku, počas pôsobenia na Slovensku pracoval na medzinárodných projektoch a svoj nekonvenčný a kreatívny prístup uplatňuje už ôsmy rok v Bonne, v centrále Deutsche Telekom.

K jeho zameraniu patria Leadership Development, Talent Management či Employer Branding.V rámci DT pôsobil okrem iného viac ako 3 roky ako programový riaditeľ pre globálny Leadership Development Program, ktorým počas jeho pôsobenia prešlo viac ako 1500 leadership talentov DT Group. Taktiež bol na globálnej úrovni DTAG zodpovedný za témy „Guiding Principles“ či „Diversity“. Rád hľadá inšpiráciu v oblastiach mimo HR, posúva hranice a odhaľuje nové možnosti realizácie produktov. Verí, že každý má na niečo talent a úlohou spoločnosti (a firmy) je pomôcť ľuďom ich talent odhaliť a zveľaďovať. Je šťastne ženatý, má dvoch malých synov, ktorí zaberajú väčšinu jeho voľného času.

SILVIA IMRE

HR Manager – SWISS RE


Silvia je mixom maďarských, českých, srbských a rakúskych génov. Rada trávi čas so svojou rodinou a priateľmi a tiež si užíva ticho, keďže príroda je pre ňu zdrojom energie, spolu s návštevami výstav, divadla a koncertov. Možno vďaka génom obľubuje balkánsku hudbu a nemá rada rutinu a konvencie.

Silvia je držiteľkou magisterského titulu z Ekonomickej univerzity vo Viedni. Po ukončení štúdia nastúpila do Bank Austria (Unicredit) ako špecialista na infraštruktúru a verejné financie, neskôr ako projektová manažérka spolupracovala na akvizíciách a integráciách bánk v Chorvátsku, Bosne a Bulharsku. V rokoch 2003 až 2006 žila v Chorvátsku, kde založila vzdelávacie centrum a viedla niekoľko HR projektov. Následne sa vrátila do Viedne a v Erste Group zastávala rôzne pozície v oblasti ľudských zdrojov: Head of HR and Communications, Head of Competency and Performance Management a Head of HR Corporates and Markets. V roku 2015 nastúpila do Swiss Re, jednej z najväčších svetových zaisťovní, kde vedie lokálny HR tím.

BORGUĽOVÁ ANDREA

HR Director – SLOVENSKÁ SPORITEĽŇA


Andrea Borguľová prišla do najväčšej banky na Slovensku v roku 2001. Ako riaditeľka odboru právnych služieb v nej od roku 2006 zodpovedala za vedenie komplexnej právnej agendy, formovala stratégiu banky v oblastiach právnych vzťahov s cieľom zabezpečiť banke maximálnu právnu ochranu. V roku 2009 sa ako členka pracovného výboru pri Úrade vlády Slovenskej republiky podieľala na zavedení eura. V súčasnosti predsedá Komisii pre právne a podnikateľské prostredie Slovenskej bankovej asociácie. Zároveň je členkou Predsedníctva Stáleho rozhodcovského súdu zriadeného Slovenskou bankovou asociáciou. Funkciu riaditeľky odboru ľudských zdrojov zastáva od 1. februára 2015. Je absolventkou Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave, tiež je doktorkou práv Právnickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave.

ZUZANA KOSTIVIAROVÁ

Manager | Human Capital Advisory Services - DELOITTE


Je lídrom poradenstva v oblasti ľudských zdrojov v spoločnosti Deloitte, kde pracuje od roku 2010. Projekty, s ktorými pomáha svojim klientom sa týkajú predovšetkým zlepšovania zamestnaneckej skúsenosti, zlepšovania a transformácie služieb útvaru ľudských zdrojov, optimalizácie organizačných štruktúr, riadenia výkonnosti zamestnancov a organizácií, transformácie firemnej kultúry, merania angažovanosti zamestnancov. Pracuje tiež na projektoch týkajúcich sa analytiky pracovnej sily a mnohých ďalších. Zuzana v predchádzajúcej kariére pôsobila na viacerých marketingových pozíciách, odkiaľ často berie inšpiráciu na uplatnenie klientskeho prístupu v riadení interných zamestnancov.

DANIELA SCHWEIZER

Recruitment Manager – JAGUAR LAND ROVER


Vyštudovala Fakultu ekonomiky a manažmentu SPU a aktuálne študuje Psychológiu na UK Bratislava. V oblasti ľudských zdrojov pracuje 20 rokov a má za sebou kariéru v Heineken Slovensko a v PSA Peugeot Citroen Trnava, kde bola zodpovedná za nábor, vzdelávanie a rozvoj zamestnancov. Po 13 rokoch sa rozhodla vrátiť do rodnej Nitry a vyskúšať ešte raz "Green Field projekt" a rozbehnutie masového náboru zamestnancov v novej automobilke Jaguár Land Rower v Nitre. V JLR pracuje od spustenia projektu v roku 2016 ako manažérka náboru. Daniela je vydatá, má dve dospelé dcéry, žije a pracuje v Nitre.

MARIÁN BILÍK

Riaditeľ odboru ľudských zdrojov – ALLIANZ – SLOVENSKÁ POISŤOVŇA


Vyštudoval Filozofickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave, odbor anglický jazyk a história. Absolvoval študijné pobyty na Suffolk University a Harvard University v USA. V Allianz – Slovenskej poisťovni pracuje už štrnásty rok. Začínal na pozícii špecialistu Public Relations, od roku 2004 vedie odbor ľudských zdrojov.

MIROSLAVA HANŠUTOVÁ

Regional HR Director - VERTIV


Absolventka Univerzity Komenského v Bratislave. Aktuálne pôsobí na pozícii regionálnej riaditeľky ľudských zdrojov so zodpovednosťou za centrá zdieľaných služieb a výrobné závody skupiny Vertiv v rámci CEE. Vertiv je globálnym lídrom v oblasti dizajnu a výroby záložných zdrojov, priemyselných klimatizácií a ďalších telekomunikačných produktov. Za desať rokov pôsobenia v spoločnosti prešla viacerými pracovnými pozíciami, participovala na reorganizačných a integračných projektoch v rámci Európy (post merge & acquisition) ako aj riadila projekt odčleňovania organizácie od skupiny Emerson v lokalitách so zdieľanou správou v HR oblasti. Z predošlých skúseností – pôsobila ako HR Lead vo viacerých výrobných firmách v regióne a rozbiehala greenfield projekt v oblasti výroby domácej elektroniky.

PETR STANĚK

Business Unit Director Automotive Slovakia - DHL


Je absolventom Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity. Svoju kariéru začal doma v Českej republike na pozícii transport manažéra, neskôr podnikal a vlastnil aj dopravnú spoločnosť. V rokoch 2000 – 2006 pôsobil na rôznych pozíciách ako prevádzkový riaditeľ alebo riaditeľ logistiky. Po prijatí pracovnej ponuky transport manažéra na Slovensku sa stal súčasťou spoločnosti DPDHL, v ktorej pôsobí dodnes. Prešiel si významnými pozíciami ako riaditeľ dispečerského kompetenčného centra celovozovej prepravy pre centrálnu Európu a Blízky východ divízie DHL Express, ďalej pôsobil ako senior projekt manažér divízie DHL Supply Chain. Jeho dlhoročné skúsenosti ho v roku 2013 doviedli až na pozíciu riaditeľa automobilového sektora na Slovensku a zároveň sa stal konateľom spoločnosti DHL Exel Slovakia, ktorá zabezpečuje internú logistiku u najväčšieho výrobcu automobilov na Slovensku.

MÁRIA RAPANOVÁ

Výkonná riaditeľka ľudských zdrojov a členka Board of Directors - O2 Slovakia


Mária Rapanová začala svoju profesionálnu kariéru ako manažérka ľudských zdrojov v súkromnej IT spoločnosti, na rovnakej pozícii neskôr pôsobila aj v Komerční banke Bratislava. V ďalšom období pracovala ako manažérka pre spoločnosti T-Mobile (Eurotel) a Slovak Telekom, kde od roku 2005 riadila oddelenie vzdelávania a rozvoja a zodpovedala za rozvoj a vzdelávanie viac ako 6000 zamestnancov spoločnosti. Do spoločnosti O2 Slovakia nastúpila v novembri 2008 a riadila postupne viacero oblastí ľudských zdrojov (vzdelávanie a rozvoj, oddelenie operatívnych služieb ľudských zdrojov, projekty v rámci európskej skupiny Telefónica, napr. vytvorenie Centra zdieľaných služieb pre zamestnancov v Írsku). Od 1.6.2013 je Výkonnou riaditeľkou ľudských zdrojov a členkou Board of Directors O2 Slovakia.

RÓBERT BALOGH

HR Manager Southern and Eastern Europe & Turkey - ORANGE BUSINESS SERVICES


Róbert Balogh vyštudoval Fakultu Psychológie Univerzity Komenského v Bratislave. Jeho kariéra v ľudských zdrojoch začala pred dvadsiatimi rokmi v spoločnosti T-Mobile, kde zastával pozíciu HR Manažéra. Po niekoľkých rokoch v telekomunikačnom segmente prijal výzvu v spoločnosti Schneider Electric, kde dostal možnosť riadiť v rámci komplexnej personálnej agendy hneď niekoľko krajín. V súčasnosti pôsobí už šiesty rok ako Manažér Ľudských Zdrojov pre južnú a východnú Európu v spoločnosti Orange Business Services, so sídlom v Bratislave.

MONIKA POUSSARD

Plant Manager – INTEVA PRODUCTS SLOVAKIA


Absolventka marketingovej komunikácie na Univerzite sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Väčšinu svojho profesionálneho života strávila v automobilovom priemysle. Od pozície plánovača, manažéra a direktora logistiky cez výrobného a operation managera sa v roku 2017 stala riaditeľkou závodu s 1300 zamestnancami, ktorého hlavným výrobným portfóliom je výroba strešných systémov a konzol pre VW, BMW a Daimler. Jej dlhá, a nie vždy ľahká cesta za svojím snom v „pánskom svete“ automobilového priemyslu ju naučila nikdy sa nevzdávať, vždy veriť, že v každom človeku je niečo výnimočné a treba to nájsť a že inovácie, rozvoj a budovanie organizácie plnej hodnôt je otázka tímu, nie jednotlivca. Vo voľnom čase sa venuje rodine, horám, v zime lyžovaniu a v lete potápaniu, miluje vážnu hudbu, francúzsku kuchyňu, no jej kulinárskou topkou vždy budú liptovské halušky. ☺

MIROSLAV SAGAN

General Manager - ENICS


Miroslav Sagan vyštudoval Univerzitu Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Svoju kariéru začínal v spoločnosti Rautenbach a téme Lean manažmentu sa začal naplno venovať už od roku 2007, kedy pôsobil ako Director Lean Manufacturing Europe v spoločnosti Belden Corporation. V súčasnosti pôsobí už šiesty rok v spoločnosti Enics, kde začínal na pozícii Operations/Six Sigma manažéra a od roku 2014 pôsobí ako General Manager. Okrem svojich profesijných aktivít sa venuje vzdelávaniu na Trenčianskej Univerzite Alexandra Dubčeka, kde si dokončuje štúdium PhD a kde zároveň pôsobí ako externý lektor.

KATARÍNA MATULNÍKOVÁ

Vedúca oddelenia pracovného práva – ALLEN & OVERY BRATISLAVA


Pravidelne radí zamestnávateľom pôsobiacim v rôznych odvetviach ekonomickej činnosti v oblasti pracovného práva, v sporových ako aj nesporových záležitostiach. Má rozsiahle skúsenosti s pracovnoprávnymi reštrukturalizáciami, vysielaním zamestnancov, prevodmi zamestnancov a prepúšťaním (vrátane hromadného prepúšťania). Do portfólia jej skúseností patrí aj navrhovanie/úprava vnútorných predpisov (pracovných poriadkov), pracovných a manažérskych zmlúv (zmlúv o výkone funkcie) a tiež poradenstvo s motivačnými programami a zamestnaneckými benefitmi, riešenie pracovnoprávnych aspektov akvizícií a poradenstvo v oblasti ochrany osobných údajov. Katarína je členkou Výboru Americkej obchodnej komory pre pracovné a sociálne záležitosti, pravidelne vedie semináre pre klientov a vystupuje na konferenciách týkajúcich sa pracovnoprávnej problematiky.

SOŇA BARTKOVÁ

Divisional Competence Manager – ATLAS COPCO


Aktuálne pôsobí na pozícii Divisional Competence Manager spoločnosti Atlas Copco v rámci Industrial Technique Business Area a zastrešuje globálnu stratégiu rozvoja zamestnancov, vrátane rozvoja lídrov a talent manažmentu pre najväčšiu z divízií spoločnosti. Zároveň pôsobí ako interný audítor a kouč. Predtým pôsobila v Atlas Copco ako HR Manager pre 14 krajín regiónu strednej a východnej Európy. Má skúsenosti s riadením ľudských zdrojov aj vo finančnom a private equity sektore na Slovensku či v Českej republike.

IGOR FRANČEK

Business Unit HR Lead/Senior HR Manager - ADIENT


Absolvent odboru Business Administration na City University of Seattle v Bratislave a riadenia medzinárodných ľudských zdrojov na École Supérieure de Commerce de Rennes vo Francúzsku. Pôsobí vo firme Johnson Controls/Adient – globálneho lídra vo výrobe automobilových sedadiel. Počas pôsobenia vo firme od roku 2010 prešiel viacerými rolami. Začínal na centrálnej HR pozícii v Paríži, vo Francúzsku. Následne pôsobil 2 roky ako HR manažér výrobných závodov v Žiline. Od roku 2014 mal z pozície HR na starosti rozbeh nového závodu – greenfield na výrobu sedadiel pre BMW pri Plzni. Momentálne ako Business Unit HR Lead a HRBP zastrešuje a spoluvytvára HR stratégiu pre 45+ závodov firmy Adient v Európe a Afrike. Vo voľnom čase spolupracoval na rôznych HR témach s Toulouse Business School a Strathclyde Busi-ness School v Glasgowe, kde aj prednášal. Je nadšencom WimHof metódy, ktorá pomáha správne nastaviť myseľ pomocou otužovania chladom.

ZUZANA KRIŽANOVÁ

HR manager - HONEYWELL


Zuzana Križanová je HR manažérka s 22-ročnými skúsenosťami v personalistike, odchovaná vo výrobnej sfére, s technickým backgroundom chemického inžiniera. Líder v inováciách a odvážnych strategických prístupoch, otvorená výzvam a náročným úlohám, preferujúca zdravý sedliacky rozum a zmysluplné konanie.

Takmer dve volebné obdobia (do 2014) bola členkou predstavenstva ZRRĽZ (teraz HR comm), kde sa snažila odovzdávať a zdieľať s HR komunitou Slovenska získané skúsenosti a nové prístupy k personálnym procesom a trendom. Držiteľka HR Gold 2015 v kategórii Osobnosť roka.

Momentálne pracuje v Honeywell Slovakia na pozícii Senior HR Manager.

„Rada robím veci ‚inak‘ a snažím sa posúvať hranice, pretože verím v možnosti a schopnosti každého človeka robiť zmeny ak verí, že sú zmysluplné, prinesú nové riešenia a obohatia spoločnosť, zamestnancov aj jeho samého.“

ANDREJ BUKOVČAN

Head of HR for CEE Region - GENERALI


Vyštudoval psychológiu a angličtinu a väčšinu kariéry pracoval v oblasti ľudských zdrojov. Počas 12 ročného pôsobenia v spoločnosti Holcim pôsobil aj ako personálny riaditeľ v Rusku, v Čechách a neskôr prevzal zodpovednosť za HR v CEE regióne. Od roku 2014 pôsobí v Generali, najskôr ako personálny riaditeľ na Slovensku a od 2016 vedie regionálny team v Prahe zodpovedný za koordináciu HR v CEE.

SNEŽANA ĎURICOVÁ / LUKÁŠ BAKOŠ

MAXMAN CONSULTANTS


Obaja študovali na Filozofickej Fakulte UK v Bratislave (Históriu / Psychológiu). Ako kolegovia sa prvýkrát stretli na HR oddelení spoločnosti Slovak Telekom pred dvanástimi rokmi. V Maxmane majú na starosti riadenie a dizajn rozvojových projektov a popri tom sa spolupodieľajú na chode slobodnej firmy, kde si ľudia navzájom nastavujú platy a spoločnosť funguje na nehierarchických princípoch dospelých organizácií. Vo voľnom čase sa venujú neziskovým projektom zameraným na zlepšovanie školstva, pomoc a podporu študentov a pedagógov.

MATÚŠ BAKYTA

Psychológ a lektor na voľnej nohe


Syndrómu vyhorenia sa dlhodobo profesionálne venuje, písal o ňom aj bakalársku a diplomovú prácu. V rokoch 1994 – 2006 pôsobil ako koordinátor projektov pre viaceré mimovládne organizácie (Greenpeace, Živica, Ľudia proti rasizmu). Syndróm vyhorenia či jeho následnú terapiu zažil „naplno“ na vlastnej koži a aj na základe tejto osobnej skúsenosti ponúka poradenstvo pre organizácie i jednotlivcov.
BOOK MY SEAT NOW